06 lutego 2023

Dziwna sesja - jutro ważne notowania.

Dzisiaj miałem dziwne odczucia - jakby coś się stało ale nikt nic nie mówi i nie pisze. Oczywiście jest to pokłosie tego raportu z rynku pracy w USA z piątku. Dlatego napisałem w tytule że jutro ważne notowania gdyż należy się odreagowanie tego pogromu na niektórych spółkach. Weźmy chociażby Arctic Paper który to ostatnie 3 sesje miał fenomenalne a dziś oddał wszystko. Zamknięcie wypadło na poziomie docelowego wsparcia 23zł więc jutro musi odbić żeby sygnał kupna z czwartku był aktualny. Bardzo dziwnie i słabo PZU i wig20 - no ale to już pisałem wina raportu który stawia pod znakiem zapytania zatrzymanie w cyklu podwyżek w USA co nie jest dobre dla rynków. I czuć to. 
Generalnie kapitał dzisiaj ustawiał się po lewej stronie tabeli ofert i napełniał worek akcjami. Moim zdaniem sesja wtorkowa będzie kluczowa jak i zamknięcie na Wall Street dzisiaj. Teraz są małe minusy takie jak (-0,7% spx) - wszystko jest możliwe i to chyba odstrasza kapitał. Martwi mnie słabnąca złotówka i wyjście dołem z konsolidacji na wykresie ETFa epol.us - ale zaczekajmy do jutra z pesymizmem. Na ten moment to korekta. 
Z ciekawych spółek to miło zaskoczył Cognor Holding i obserwowana przeze mnie Grupa Recykl. Jeśli chodzi o Cognor to widocznie zebrana z rynku podaż akcji jest wystarczająca żeby iść pod prąd. W piątek była dobra wiadomość ze spółki i możliwe że dzisiaj dopiero mamy efekty.
Podobnie jest z XTPL który jest w korekcie od kilku tygodni a miał dwie dobre wiadomości które są ignorowane - dzisiaj także nowy kontrakt i nic.
Jeśli chodzi o GRC to mamy doczynienia ze zmianami fundamentalnymi więc wszsytko jest możliwe w tym tygodniu - spółka ma bardzo małe ff więc może być szybko i wysoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz