14 lutego 2023

Moja lista obserwacyjna.

Postanowiłem podzielić się z Wami z okazji walę tynków moją listą spółek obserwowanych, które mam chęć mieć w portfelu. Jest to tylko kilka papierów ale za to jakie....

EMPLOCITY - spółka z rodziny AI - moim zdaniem obok Livechatu kandydat na rakietę nadchodzącej hossy na spółki z tego sektora. Obecnie niżej nawet niż cena z pierwszego notowania czyli 23 z hakiem. Bardzo ciekawa paleta produktów i tym samym perspektywy spółki. Czaję się i już przegapiłem dużo procentów. Dziś w walentynki są wyniki. Zakładam że dobre bo mnie ciśnie FOMO. Myślę że spokojnie okolice 25-30zł a w dłużym terminie jak gorący kapitał nie opuści AI family to będzie dużo drożej. Dziś kupuję pierwszy pakiecik.

CREOTECH INSTRUMENTS - spółka z bardzo ciekawymi perspektywami. Zastanawiam się już od miesiąca i jak to najczęściej bywa rośnie. Również tutaj można się doszukiwać graczy z chęciami udziału w hossie AI. Kto wie .... Dla mnie bardzo ważna jest ta nowa umowa. Ustawia sytuację. Myślę nad tą spółką. Dobrze że jest w akcjonariacie spokojnie i ff to tylko ćwiartka akcji. Ciekawie ciekawie. Nie zdziwi mnie 200zł lub więcej - dlaczego monopolista nie miałby kosztować więcej. Chyba dziś coś klepnę.

GAMES OPERATORS - zacząłem obserwować jeszcze w styczniu i nie kupiłem oczywiście. Teraz do gry wszedł gorący kapitał bo demo na Steamie zrobiło robotę. Myślę że będzie drożej. Czekam na moment na wejście. Poziom cenowy już jest atrakcyjny. Możliwe że dzisiaj lub jutro pierwszy pakiet wpadnie do naszego portfela. Dużo zależy od obrotów. Musi się coś dziać żeby mnie skusiło. Mam już kilka nieruchawych spółek.

1 komentarz:

  1. https://strefainwestorow.pl/wiadomosci/20230215/emplocity-z-sektora-sztucznej-inteligencji-zwieksza-roczne-przychody-o-58

    OdpowiedzUsuń