17 lutego 2020

Paw.

Powiem Wam moi kochani forumowicze wielkie dzięki za kulturę - jestem zdruzgotany chamstwem
z forum bankiera - dzisiaj aż mnie poniosło kilka razy i odpisałem jak jakiś burak - sam w to nie wierzę. Ale jest to nieprawdopodobna fala hejtu jaki się tam wylewa - szok. Dziwię się że moderator ich nie banuje. Miałem ochotę puścić pawia normalnie po kilku odczytach.
Ale zastanawiacie się pewnie dlaczego o tym piszę? Chociaż pewnie większość się domyśla o co mi chodzi. Słuchajcie uważnie starego wilka - jak ulica tak płacze i biadoli i narzeka i jest tak cholernie sfrustrowana i  zniszczona psychicznie to znaczy że za rzadne skarby nie widzą wzrostów. Takie jest moje zdanie. Nie wierzą kompletnie - wystarczy przelecieć forum kilku spółek i mamy receptę.
Czekają nas wzrosty z uwagi na agonalny poziom optymizmu w narodzie. Także spokojnie żadnych zleceń sprzedaży - czy zauważyliście brak podających na swigu80 - poziom wrażliwy ale jakoś jakoś. Czekamy cierpliwie na zakończenie sesji. Powiem tylko tyle że byki się otrzepują z kurzu dopiero.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz