28 grudnia 2020

I znowu to samo.

Jakie to proste. Umacniająca się złotówka, mocny fixing, weekendowe dymanie psychiki ulicy i dalsza akumulacja akcji największych spółek. Jak dla mnie wiadomość dnia to, pomimo wszystkich pesymizmów wbijanych do głów Polaczkom, skup akcji CCC przez NN. News numer dwa to wieści od PGE o powodzeniu w tworzeniu listy chętnych na dzierżawę gruntów pod farmy fotowoltaiczne. Skala tego przedsięwzięcia że strony mojej spółki głównej nawet mnie czołowemu super optymiście giełdowej sceny otworzyło szeroko oczy podczas czytania. Jak zacząłem przeliczać wskaźniki firm OZE i mnożyć przez kurs PGE to musiałem otworzyć żywczyka z lodówki i odstawić laptopa. Powiem tylko tyle - będzie grubo. 
Dziś wyróżnił się jeszcze Tauron kupiony rano i oczywiście CLC ale to mała pozycja w portfelu więc bez entuzjazmu. Cieszy mnie zwłaszcza sektor wig-energia który faworyzuję od jakiegoś czasu. Jednym słowem wykorzystanie terenów w posiadaniu których są spółki państwowe PGE i TPE jest doskonałym pomysłem w przypadku Tauronu o którym to zaznaczyłem wczoraj w komentarzu i dzisiejszy news z PGE o powodzeniu programu informacyjnego o dzierzawieniu terenów rolnych również. 
Jak dla mnie jutro kontynuacja ruchu w górę pod budowę efektu stycznia i hiperboli na nasdaqu. Później Wall Street w bok a my nadal w górę. 
Czekam zapakowany pod sufit w akcje :)🍻

4 komentarze:

  1. Mnie ciekawi i napawa optymizmem kolejny fixing ze zbieraniem akcji od frajerów. Zobaczcie dzisiaj :)
    Jutro 2100

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałem dodać o kolejnym wzroście epol.us i eem.us

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne Przemek, że o PEP zapomniałeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem ale oddałem. Wycena ponad wartośc księgową jest właściwa. PGE jest niedocenione.

    OdpowiedzUsuń