29 grudnia 2020

Rosja za 100lat.

Przyśniło mi się dzisiaj że zaczniemy jako świat w końcu cywilizować/budować Afrykę. Chyba każdy już zapomniał i ty też że do świata internetowej rewolucji został podłączony świat najbardziej zacofany. Możliwe że dlatego mamy hossę na nasdaqu? Kto to wie. Obudziłem się w szoku. Rano zdałem sobie sprawę że również w śnie tajga była zamieszkała. No nie wiem co się dzieje w mojej głowie ale jak tak popatrzeć na ocieplenie klimatu to wszystko jest możliwe nawet miliardowa Rosja za 100-200 lat. Mam takie pytanie.

Jaką spółkę polecacie na termin 100lat a jaką na 200lat i dlaczego? Zapraszam do komentowania.

9 komentarzy:

  1. Na 100 lat to na pewno spolki związane z elektryfikacja. Marzy mi się świat z zerową emisja, z rozbudowanym systemem przesyłu pradu, ,,zielonego" pradu, który będzie stanowił praktycznie 100% energii.
    No i na 100 i 200 lat spolki związane z eksploracja kosmosu.
    Jeśli ktoś ma konkretne typy to proszę o podanie

    OdpowiedzUsuń
  2. CNNC - Czajna Naszional Nuclear Corporation ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś z naszego podwórka. Coś z recyklingu lub może spółka z oczyszczania wody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na 100 lat kupiłbym PZU i 200 też. Jak kiedyś powiedział sam Buffet - ubezpieczenia to najbezpieczniejszy biznes. Pozdrawiam, Michał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza spółka na 2021 to ukraiński Coal Energy. Sprzedali 6 kopalni w Donbasie, które nie pracowały a były mocno zadluzone przez napaść Rosjan. Zostały im 3 na terenach kontrolowanych przez Ukraińców. Kapitalizacja na dziś śmieszna ok.30 mln zł. Jeszcze pół roku temu kapitalizacja poniżej 5 mln zł. Maja sporo gotówki po sprzedaży tych kopalń i pewnie kupią za Nią kolejne kopalnie na Ukrainie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale rosja poszerza swoje wplywy w donbasie i mozliwa aneksja w przyszlosci - umozenie akcji i wycofanie z gieldy, wiec masz ryzyko

      Usuń
  6. Kopalnie to generalnie ryzykowna inwestycja

    OdpowiedzUsuń