07 lutego 2023

Moje typy.

Spośród spółek w portfelu liczę najbardziej na Cognor Holding. Powodem są bardzo duże wolumeny kupione przez prezesa spółki. Jakiś powód miał a ja mam zamiar skopiować jego ruch. 
Dzisiaj dokupiłem znaczny pakiet i COG obok PZU stanowi również 24% portfela. Bardzo ciekawy przebieg miała sesja poniedziałkowa i to silne zachowanie kursu dużo mocniejsze od rynku spowodowało tak mocne dokupienie nawet ponad 7zł obecna średnia cena zakupu to 5.95zł. Powodem były również stop lossy na XTPL i ATC. Te dwa papiery pożegnałem z bilansem lekko na plusie. Liczę na kontynuację wzrostu z uwagi na stałe zbieranie akcji. 

Dzisiaj pod koniec kupiłem pierwszy pakiecik Grupę Recykl, zobaczymy jak się będzie zachowywał. Mamy bardzo dobre wieści z firmy i szanse na 80zł bardzo realne. Może i wyżej. 
Jeśli chodzi o resztę portfela to bez zmian. 

2 komentarze: