17 lutego 2023

AI - popyt nie odpuszcza.



Zachowanie spółek z sektora używającego sztucznej inteligencji jest bardzo mocne jak na  otoczenie szerokiego rynku. Osobiście powiem Wam że sam jestem zaskoczony pozytywnie siłą całej grupy spółek. Mam tutaj na myśli Emplocity, Woodpecker, Livechat,  Datawalk, Brand24, R22, Ailleron,Creotech, Vercom. Pierwsze 5 posiadam w portfelu. Oprócz Emplocity to kupowałem je z innego powodu niż AI. Wczoraj i dziś dorzuciłem 2% portfela w Emplocity. Jest to spółka która ma jedną zaletę - pracuje nad bardzo ciekawym botem dla firm produkcyjnych, których jak wiemy jest mnóstwo na całym świecie a takiego pomocnika jeszcze nie ma. Martwią mnie obroty ale tutaj skupiam się na perspektywach - w przypadku Emplocity - obroty są małe i nie można robić kółek - trzeba trzymać i nic nie robić - o to jest ciężko. Analizując wykres widać że są to zlecenia wchodzących inwestorów które od razu podnoszą kilka półek wyżej bo nie ma podaży. Niesposób wręcz zainwestować 100k zł trzeba by zbierać dwa trzy dni - to plus i minus. Ale dla trendu długoterminowego duży plus. Mamy tutaj samych inwestorów wierzących w spółkę a nie graczy na chwilkę. 

Jeśli ktoś robi kółka i gra aktywnie to polecam Livechat.
Miłego weekendu.

2 komentarze:

  1. https://legal-telematics.pl/automatyzacja-i-sztuczna-inteligencja-w-systemach-transportowych-czy-komputery-wypra-ludzi/

    OdpowiedzUsuń
  2. https://youtu.be/pUwJSiQzr8M

    OdpowiedzUsuń