11 lutego 2023

Wór nadstawiony i pełen.

Wieloryby nadstawiły worek na akcje i zadanie wykonane. Wystarczyły dwie rakiety lub inaczej news o tym że były to rakiety. Nie mówię fake news ale możliwe. Mój ponadprzeciętny optymizm zakurzył nieco obraz PLN ale skala obrotów nie była dramatycznie wielka. Myślę że po prostu popyt wcisnął pauzę i brał z lewej strony mając pewność że i tak dostanie swoje. Tak jak pisałem we wtorek że środa zdecyduje tak też było. Nie mieliśmy powrotu do zakupów - była tylko próba podniesienia rynku. Na mój gust będzie boczniak przez parę tygodni bo nie ma na ten moment iskierki. Trzeba się natrudzić żeby zrobić te 2-3% dziennie. Nie ma lekko. 
Nie wierzę w eskalację wojny na zachód. Dlatego utrzymuję pozycje w akcjach pamiętając o tym że każdy spadek wartości PLN to okazja dla zagranicy do zakupów. Moim zdaniem weekend uspokoi nastroje i od poniedziałku wracamy do wzrostów. Na początek korekta tego czarnego korpusu na w20 i oby zamkniecie pozytywne. Myślę że w piątek będziemy wyżej niż 1915pkt Pomimo spadku relatywnie mocny nasz portfelowy CDR,PKN cieszą niepokoi troszkę PZU którego mam dużo i Dino z nieudanym wybiciem. O Grupę Azoty jestem spokojny dopóki ceny gazu są nisko.
Na koniec sesji obciąłem połowę Nano Group i kupiłem Ryvu Terapeutics za 54,90zł (3% portfela), zmniejszyłem znowu Livechat do 1% i Izostal do 1%. Kupiłem znowu Arctic Paper po 21.60zł (1%) i Polimex-Mostostal za 5,18zł (3% ). Obecnie portfel wygląda jak wygląda.
Ryvu Terapeutics - podoba mi się wykres dzienny - liczę na wybicie górą z trójkąta. Sytuacja w spółce nienagana.
Polimex-Mostostal - nowy kontrakt jest wystarczający do pokonania 6zł - kupiłem na średniej i połowie świecy. Liczę na 7-8zł a przynajmniej na kontynuację wzrostów po korekcie do średniej na 4.90zł 
Cognor Holding - uspokojenie sytuacji w okolicach 6.7zł -7.1zł dobrze robi kursowi spółki który schładza wskaźniki i przygotowuje się do wybicia. Moim zdaniem tylko od determinacji popytu zależy kiedy będzie wybicie.
Grupa Recykl - popyt choć mały to kontroluje sytuację - nowa umowa z inwestorem branżowym rozjaśnia perspektywy, w poniedziałek wyniki. Liczę na podejście do 80zł.


3 komentarze:

  1. https://businessinsider.com.pl/gielda/notowania-budowlanej-firmy-ostro-w-gore-dzieki-kontraktowi-na-elektrownie/rms1h4x

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam

    https://www.cda.pl/video/555280ec

    OdpowiedzUsuń
  3. albo ten

    https://www.cda.pl/video/8774843a

    OdpowiedzUsuń